Designové trendy a moderní metody výroby samolepicích etiket

V boji o pozornost kupujícího je důležitý ten nejmenší detail – v tom pomohou kvalitní a atraktivní samolepicí etikety!

Dnes existuje několik trendových metod tisku, které dělají z etiket skutečné umělecké dílo, pomáhají úspěšně propagovat produkty a zvyšovat počet stálých zákazníků.

Jak se vyrábí etikety

S digitálním tiskem můžete je výroba etiket vysoce kvalitní a detailní se sytými odstíny. Zařízení umožňuje provádět opravy bez zastavení tisku štítků, díky čemuž je proces ekonomický a flexibilní. Je to ideální řešení pro malé série, zejména při výrobě limitovaných sérií nebo štítků pro personalizované produkty.

Výroba etiket pomocí horké/studené ražby umožňuje vytvářet nádherné metalizované prvky. Tento trend je oblíbený v označování dekorativní a pečující kosmetiky, elitního alkoholu a elektroniky.

Známý, pohodlný a cenově dostupný flexografický tisk etiket, který v průběhu let neztrácí svou pozici. Rychlost a kvalita tisku i ve velkých nákladech a možnost použití téměř jakéhokoli základního materiálu činí tuto metodu ideální pro výrobu samolepek.

Výroba etiket pomocí laserového řezání a řezání na vysoce přesných zařízeních umožňuje tisknout stylové samolepky z papíru, kartonu, fólie a dalších materiálů. Laserový paprsek vytvoří tvar a vzor jakékoli složitosti a rozšíří obzory představivosti týkající se designu štítků.

Designové trendy

Vrchol popularity je v minimalismu. Jednoduché elegantní linie, absence zbytečných detailů usnadňují vnímání a zapamatování užitečných informací o produktu. Velkou roli zde hrají materiály a textura etikety. Neobvyklé, kvalitní a na dotek příjemné materiály dělají produkt exkluzivní a drahý.

Oblíbený je tisk etiket s 3D efektem, trojrozměrnou ražbou a matnou sametovou texturou. Kontrast a jasné barevné akcenty nadále přitahují pozornost kupujících.

Často jsou štítky vyrobeny s neonovými odstíny, díky nimž jsou výrobky ještě nápadnější. Originální umělecká malba a zajímavé grafické prvky vyjadřují koncept značky a dokážou ve spotřebiteli vyvolat potřebné emoce a asociace s produktem.

Co se týče zdobení, trendy jsou zde metalizované fólie se zrcadlovým povrchem, které se používají pro produkty prémiového segmentu, a také designový embosovaný papír, který dokáže imitovat látku, kůži a další povrchy. Neméně oblíbené jsou fólie, blint a congreve ražba, která dodává lesk a vytváří trojrozměrné výrazné detaily, stejně jako biologicky odbouratelný samolepicí papír: určitě bude schválen ekologicky uvědomělými spotřebiteli.

Podle trendů ve výrobě etiket je možné optimalizovat náklady na jejich výrobu a upoutat pozornost spotřebitelů, sázet na kvalitu obalu a produktu uvnitř.

- Komerční sdělení -PR článek

Redakce doporučuje

- Komerční sdělení -hobby

Další články autora

Stay on op - Ge the daily news in your inbox